خداحافظی امیر تتلو از دنیای موسیقی
تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392 | 10:22 | نويسنده : katayun-alone

عرضم به حضورتون که من دیوونه نیستم !!! مغزمم داره درست تر از همیشه کار میکنه !!!

انتظاری هم بیشتر از کامنت هایی که زیرِ عکسِ تَتو هام گذاشتین از مردم ندارم !!! ولی من با خودم عهد بسته بودم که نصفِ بدنم سوزن بخوره و ساعت ها درد کشیدم تا با درد آشنا شَم !!! تک تکِ تَتوهام برام مقدسه !!! 2سال با عشق زحمتِ تتلیتی رو کشیدم و نتیجش شد 16 تا آهنگ که تو هرکدومش پُرِ عشقه !! با عشق آشنا شدم و تک تکِ آهنگام برام مقدسه !!! نصفِ دیگه بدنم هم تَتو نداره زیرِ وزنه ساختمش و این نزدیکِ 30 سالی که زندگی کردم جُز درد و زحمت هیچی نبوده !!! 2 هفتس ترکیه هستم و به جای دیسکو و عشق و حال و تفریح و استراحت زیر سوزن خوابیدم !!!! رو نَفسم پا گذاشتم که 30 تا کنسرت و پارتی دعوت شدم اما سوزن رو انتخاب کردم !!! ولی دیگه هم آلبوم تموم شد هم تَتو ها تموم شد و همه ی قول هایی که به خودم دادم و پاش وایسادم !!! حالا هم با سربلندی پیشِ وجدانه خودم همه ی این دردهارو بوسیدم و گذاشتم کنار و آخرین آهنگ ( نگفته بودی ) هم به زودی میاد بیرون !!! ولی دیگه امیر تتلویی وجود نداره که عینه سگ زحمت بکشه بعد شما زیر کامنتاش بزنید اسکلِ عقده ای دفتر نقاشی !!! امیدوارم که من تونسته باشم لااقل با خداحافظیم و با اعتراضایی که همیشه کردم کاری کنم که با امیر تتلوی بعدی این کارو نکنید !!!

.

.

.

والا من کلاً میخواستم بعد از تتلیتی دیگه کار نکنم ! یعنی دیگه مغزم نمیکشه !!! واقعآً تو ایران یه مشکلاتی هست که شما نمیدونید !!! خارج از کشور هم که کلاً نیستمش ! فقط بدونید واسه حرفِ مردم نیست و من از این حرفا پُررو ترم !!!! واقعآً دیگه نمیتونم آهنگِ " نگفته بودی " آخرین آهنگ هست و بعدش شاید آهنگِ " من " رو هم بدم شایدم ندم ! این عکسم گذاشتم که حال و هوا عوض شده :دی عاشقتونم

.

.

.

بابا من قهر نکردم ! من نوکرِ همتونم ! فقط از موزیک خداحافظی کردم اونم به دلایلِ کاملاً منطقی که خیلیاشو گفتم خیلیاشم نمیشه بگم ولی همیشه اینجا باهاتون در ارتباطم و خانواده برقراره تا آخرِ عمرم ! تازه نیم میلیونی شدیم مگه میشه من اینجارو ول کنم همه زندگی و عشقِ من شماهایین ! نیم میلیونی شدنِ خانوادمون مبارک باشه ایشالله ویدئوِ " نگفته بودی " هم چند روزِ دیگه میاد دوستون دارم با تمامِ وجودم .  تبریک



var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: